Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2007

στον δασκαλο μου....

ηρθε καποτε ξαφνικα στη ζωη μου......
εζησα πολλα μαζι της.χαρες,γελια,ξενοιασια αλλα και λυπες.στεναχωριες αρκετες.
ομως στην ζυγαρια της καρδιας μου υπερισχυσε η αγαπη μου για αυτην....
οποτε τα κακα και ασχημα τα θυμαμαι μονο σαν μαθημα για να μην τα ξανακανω.
οσες φορες με πληγωσε τοσες παραπανω με εκανε να την αγαπω.
μαζοχας θα μου πειτε.....δεν ξερω.ενα περιεργο πραγμα για αυτο το κοριτσι.
οταν καποιος σε στεναχωρει δεν θες καν να τον βλεπεις.
ελα ομως που κατι περιεργο αλλα και δυνατο με κραταει εκει....καρφωμενο στην μορφη της.
εδω και τοσο καιρο γυρνω μονος....σε ενα κοσμο....νεκρο.
παραμονη πρωτοχρονιας και ειμαι ενας αγνωστος στη νυχτα.........
το μονο που ζητω ειναι να την εχει ο θεος καλα.

9 σχόλια:

o βασιλιάς του δάσους είπε...

kai o ilios einai mons tou...
kai i gh siopila ton kita...
ma o ilios mono pou tis psixi tou kita pros aftin..afti mesa sta splaxna tou zontano ton gena...
kai plimirizei to kormi tis apo xwei....
o ponos einai opos to sitari petro file mou...pou sapizei mesa stin mouxla kai stin laspi mesa sto skotino kosmo tou xomatos....
ma san vgi petro mou i nea tou fitra tote stamataei na pigeni pros to xoma...ma to vlema tou to exei ston neo vlasto pou laxtara na dei ton ilio....pou o erotas tou me tin gh...
einai to etio pou xari ston pono apoktise dinates rizes..kai sto melon tha stirizi ton neo tou karpo....

pisti είπε...

Αν σου ευχόμουν να μη προοδοθείς, θα ήταν σαν σου ευχόμουν να μη ζήσεις...κι η ζωή είναι τοσο όμορφη Πετράν ακόμα κι όταν πονάς..
Αν δεν πονέσεις και δεν κλάψεις τότε θα έχεις ζήσει μισή ζωή κι αυτα είναι για τους δειλούς.....
Κι εσένα δεν σ'έχω για δειλό καλέ μου!!!Την καλησπέρα μου :)

Ανώνυμος είπε...

Κοιτα ειναι απλο.Ο Χριστος γεννηθηκε μες την αγαπη σταυρωθηκε γι`αυτην και αναστηθηκε για μας χαριζωντας μας σ`αυτην την ζωη με αγαπη.Σου λειπει λογικο οπως σε πολλους ανθρωπους που βρισκοντε στην θεση σου....κοιτα ομως τι εχεις στην ψυχη σου φυλαγμενο!την δικη της ψυχη εκει κανεις δεν στην πειραζει δεν την βλεπει ουτε λεει κατι γι`αυτην ειναι για σενα οπως εσυ για την αγαπη του ΧΡΙΣΤΟΥ και του ΧΡΙΣΤΟΥ για σενα..παλι μεσα σε μια ουσια την ιδια που ζεις αυτα που πρεπει να ζεις αγαπη!!!!!
ΕΥΛΟΓΙΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ....

pisti είπε...

perasa na afiso mia kalispera, elpizo na eisai kala...

o βασιλιάς του δάσους είπε...

xamogela.....:))))

Dark Princess είπε...

Είσαι καιρό μακρυά,πολεμιστή.
Σε περιμένω.
Συνέχισε.

pisti είπε...

kalimera petran elpizo na eisai kala kai na xamogelas, giati i zoi einai omorfi!!!!

o βασιλιάς του δάσους είπε...

:)))
giaaaaaaaa!!!:P)))

pisti είπε...

pou einai o petros oeo?
efxomai na eisai kala,polla filia :)