Δευτέρα 6 Αυγούστου 2007

ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΟΥ.......

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που ηρθες στην ζωη μου και μου ανοιξες τα ματια!Ημουν τυφλος και με εκανες να δω!Νομιζα πως ζουσα...τρομαρα μου....ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που με μαθαινεις το πως θα γινω καλυτερος ανθρωπος.ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.Με εμαθες να προχωρω με ψηλα το κεφαλι με θαρρος,να αγαπω χωρις ανταλλαγμα και πως πρεπει να συγχωρουμε τον συναθρωπο μας.ΣΟΥ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ που καμια φορα δεν τα καταφερνω καλα.Αργω αρκετα να παρω μπρος...αλλα που θα παει!θα τα καταφερω!Αλλωστε δεν ειμαι μονος...εχω ΒΑΣΙΛΙΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ.


Με εκτιμηση και σεβασμο....ο πιο κουτος μαθητης σου.

3 σχόλια:

o βασιλιάς του δάσους είπε...

petro mou petro..
sou elega pos apo oli aftin tin didaskalia...ton erxomeno apo piso mou panta na skeftese...
ton vlepo siga siga kai stathera...na me akolouthi...
me tin morfi tin tapini..kai kouti..
Q))))
na eisai kala petran!!
kai psila to kefali.
o kirios kai xristos mas zei!

xristos anesti !

Ανώνυμος είπε...

Γεια Πέτρο, Ποτε δεν είσαι μόνος...

petros είπε...

σε ευχαριστω πολυ καλε μου φιλε eriethel.