Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2007

ΑΓΑΠΗ

Τιποτα πιο δυνατο στη ζωη απο την αγαπη.Γεννιομαστε, μεγαλωνουμε,φτανουμε σε καποια ηλικια,πεθενουμε και αναθεμα αν καταλαβαμε πως πρεπει να αγαπαμε......!Αγαπαμε παντα ζητωντας ανταλλαγμα.Αναθεματισμενο μας μυαλο!Μια ζωη εσενα ακουμε και τα κανουμε χαλια.Αντι της καρδιας μπαινει αυτο το διαολεμενο το μυαλο.Στο τελος τι καταφερνουμε?Η μονοι μας μενουμε η κατα αναγκη με καποιον που μπορει και να μην ταιριαζουμε.ΘΕΕ ΜΟΥ κανε με καλυτερο ανθρωπο.Δειξε μου το φως ωστε να μπορω να βαδισω στην αληθινη αγαπη.Καθομαι μονος και το μονο που θελω ειναι να καταφερω να σε δω...να σου μιλησω θεε μου.Εχω τοσα να σου πω...και τοσα να ακουσω απο εσενα.Αν ακουγα το λογο σου θεε μου ποσο διαφορετικη θα ηταν η ζωη μου....λυπαμαι μονο για τον παλιο κακο μου εαυτο.ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ.............

4 σχόλια:

o βασιλιάς του δάσους είπε...

βαλε το μιαλο να σκεφτετε με την καρδια.και τοτε θα αλαξη ο τροπος σου σκεψεις¨)))

Skouliki είπε...

και εγω μαζι σας

anemos είπε...

skoulikaki !!:))))))

o βασιλιάς του δάσους είπε...

opos o profitis ilias ,i faethon....pou steki ekso apo to spileo tou spasmenou egw..etsi kai esi petro blepis ton koraka pou se taizi sarkes sto pnevma sou pia to zontano....kai milas mazi tou..akous tous aggelous tis sinidisis sou.....kalo....keros na ton do se lefki peristera na metamorfonete...